FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
"That 70s Show" och "Dharma & Greg" är bäst på TV anser jag. Sen är det ju re-runs på A-Team, Magnum och Black Adder .... mums.
Dokusåpor får mig att kräkas. Vad tittar Ni gärna på? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Lost
The O.C 24 Seinfeld Vänner Sex and the City Simpsons Futurama Black Adder Fawlty Towers The Office |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
jag skrev till tv3 i förra veckan ang att dom borde sända A-team igen men du nämner att det finns redan re-runs... vilken kanal är det monopro?
Bästa serien just-nu som jag fastnat för är Cagny & Lacey (elr nån sådan stavning). Går på tv4 under nättrtms och tv4+. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Men iaf, mina favoritserier är Scrubs, Oz och Just Shoot Me (ja, jag vet att det inte går nu). Andra program som jag också gillar: Insider, Simpsons, Futurama, 2 1/2 män mfl. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Scrubs, OZ, Orka Orka, Cityakuten.
Orka orka följer jag slaviskt, de e rätt kul för hela serien är inspelad precis där jag bor. Så man känner igen folk och ställen hela tiden :) Kul som tusan...hehe /F |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
CSI CSI CSI måstefinnas med på denna lista :)
annars har dom flesta bra serier tagits upp |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Sopranos är en annan serie som helt klart förtjänar en plat här...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Är det ingen som sett serien "Joey" ? Den är riktigt rolig, det är Joey från Vänner som har en egen serie som handlar om att han flyttar till L.A.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Lost (följer den, men inte så viktig då jag tycker den har spårat ur lite)
Joey (jozomannen :)) ... är inte direkt någon tvfantast så listan blev inte så lång! :) |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|