FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag hade fört en diskussion med en kille via PM, senaste meddelande skickades för typ 48h sedan. Plötsligt försvann meddelanden från min inbox och det var några stycken. Endast dennes PM försvann, alla andra verkar finnas kvar. Kommer inte ihåg riktigt vad han hette men Michael var hans riktiga namn. Har för mig att han hade "lo" i sitt anv.namn. Micelo kankse?
Har försökt att leta upp personen via medlemslistan men utan resultat. Är det så att han har blivit raderad från listan av någon anledning och så försvann alla hans PM? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Här på WN?
Thomas
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
hehe, ja, jag är säker på att det var här på WN.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
efter närmare titt märkte jag att även andra MP har försvunnit. Verkar som det är inlägg som skickats from måndagen till och med torsdagsmorgonen (elr nåt sånt). PM:t som även du skickade gällande nic.se är borta så jag förmodar att det inte beror på att några användare har blivit raderade.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Administratör
|
lurigt, vi har heller inte godkänt tagit bort medlemmar på flera dagar så det var skumt. Har detta hänt nån mer?
Thomas |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|