FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
även om de kan vara lönsamt att jobba i pokerbranchen me hemsidor o annat så är det grymt mycket lönsammare att spela poker. Bara man skaffar en starthandstabell samt vettig pokerbok o spelar på de lägsta fl borden gör man pengar som satan! Beror säkert på alla nya spelare som pumpas in just nu via reklamen på TV.
Spela poker! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
när det finns någon som vinner så finns det alltid någon som förlorar. hasardspel suger, lägger pengarna hellre på en pizza för jag vet att jag alltid förlorar hehe
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
han som förlorar är han som:
-spelar full -tänker "det kostar ju inget o syna" -går all in på händer som 4-7, för "den kan ju sitta". o de finns många, många sådana, så hasardspel nej, jämn inkomst samtidigt som du har kul ja. :) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
hehehe... jag går in med alla möjliga kort jag får på hand men jag latjar "gratispoker". började med $1k och ligger nu på $4k. började spela för ett par dagar sedan. har spelat kansek 24h totalt. Spelar full för det mesta :P
Finns det några "starthandstabeller" 4 free nånstan? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har en hemsida med freerolls, pokertips och där bland mycket annat även starthandstabeller.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Japp, det finns så mycket nybörjare där ute. Mycket folk som blir rika på att inte göra mer än att spela rätt och disciplinerat.
Viktigast är att vara disciplinerad. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|