FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Webmasternetwork tar för mycket av min tid i anspråk! Jag har en ovana att ibland läsa forumet när jag ska äta lunch (sitter då framför laptopen vid köksbordet och äter), men det tar så lång tid innan man kommer igång att jobba igen - ska bara läsa klart...
Timmarna går fort när man är på wn - speciellt om man inte varit inne på ett eller två dygn. Wn är för bra och för intressant. Vad ska vi göra för att sänka kvalitén, så att vi får mer jobb gjort? Fast i rättvisans namn ska man kanske också nämna att man är väldigt inspirerad att jobba vidare när man väl läst klart... /Peter - med ca 100 inlägg per år |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
? "100 inlägg per år" = 254 inlägg sedan 2003?
F'låt, var tvungen att kommentera, no hard feelings. Jag har samma problem fast tvärtom. Jag tycker att WN är intressant och vill läsa allt som skrivs men jag hinner inte. Jag prenumererar via RSS och har idag 204 olästa RSS-inlägg från WN. Det kanske inte är så anmärkningsvärt, men det äldsta är 2 veckor gammalt (RSS:ar alla nya inlägg). Dessutom är jag egentligen inte intresserad av 50% av det som skrivs; "webbutvecklare sökes i tjutta-heiti" mm. Mitt problem är att sålla bort allt ointressant för mig och få fram det som är intressant och som jag därefter prenumererar på. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Själv kör jag Opera, och har en tab som jag alltid har öppen med WN - "Dagens aktiva trådar". Reloadar den några gånger per dag och läser det som fångar mitt intresse. Ganska tidseffektift, spenderar kanske totalt 10 min per dag här men har hyffsat koll på det som intresserar mig.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
En gång om dagen, annars får man ont i magen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Känner igen det att man inte orkar gå ifrån när man kommit till en bra tråd med 6 sidor
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Kanske dags att tipsa socialstyrelsen om att WN kan vara starkt beroendeframkallande?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|