FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Har lanserat mitt nyaste projekt nu, det är en sida med länkar till roliga filmer, bilder, spel mm.
Skulle vara trevligt med lite kritik vad som är bra och vad som är dåligt. Ni behöver inte göra er besväret att skriva att det är en dålig sida pga Hotlinking eller liknande om ni inte gillar sånt. Tack på förhand. EDIT: En länk vore kanske på sin plats :blink: http://www.sajko.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Det är tyvärr ingen sajt som tilltalar mig tyvärr och det beror främst på färgtemat du valt, grått och trist samtidigt som du inte jobbat så mycket på loggan.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Själv tycker jag inte siten ska vara så mörk alls. Känns negativt och tråkigt att titta på när man kommer in, generelt så är inte grafiken tilltalande för detta syfte.
(i mina ögon) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
håller med grafiken är lite för 80-tal. Ser ut som en gammal windowsversion *asg*
Om du vill använda blå färg så kan du ändå skapa en lite dyster upplevelsa men ljusa färger. testa babyblå bakgrund (#7B9AD6) och nyanser mellan #003473 och #0851A5. Använd #EFEBEF som grå färg. Bryt aldrig blå och grå färg. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Saint: Tack, det där var konstruktiv kritik det, som du kanske förstod så kom min grafiska förmåga aldrig med på checklistan när jag föddes.
Nu har jag iaf gjort om en hel del. Får nästan lov att börja om från början med kritiken. =) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
nu blev det genast lite bättre. Fortfarande jag-pluggar-datasystem-stilen men den duger. Det blir ju en sk nisch.
"Av: xyron - Feedback: 3 - Länkar: 3 st" hade jag dock gjort lite sljusare, #666666 elr #333333 kanske. gula ramen runt forms borde du byta ut mot svart. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Minska mellanrummet mellan "a" och "j" i logotypen
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fundera över nya färger.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Jo, men bättre än innan. Lite mer "lek" över sidan nu. Har ändrat det du föreslagit och det blev lite bättre. Tack Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Av alla sådana sajter så gillar jag nog kontraband och big-boys.com bäst.
Vet inte varför riktigt, men det kan ju ha att göra med att man får en thumb av det man skall få se. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|