FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
mobilpant.se
mobilpant.com *mobilpant är ej varumärkesskyddat. Är några av mina senaste namn. (Jodå, jag blev inspirerad av tv-reklamen). Åsikter, kommentarer, reflektioner? Var gärna brutalt ärliga, jag är inte gjord av socker. ![]() Mvh /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Nja för mig så är inte dessa några domäner som jag skulle vilja köpa, då är det nog bättre att satsa på Pantamobilen.nu
![]()
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Guld Stefan!
Jag tror bestämt att vi har en vinnare i kategorin fantasifulla domännamn. Det är härligt att se att det finns folk som vågar satsa på lite otippade koncept. Jag tror säkert att dina domännamn kommer att bli riktiga vinnare såfort folk börjar panta sina mobiler. Vågar jag tipsa om att både pantabilen.nu och pantadomänen.se troligen är lediga? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Har nog missat något vitalt här.
![]() Är det inte bara att panta mobilen i pantbutiken? Vad är det nya? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nytt namn för gammalt fenomen. Tre (3) har kört med tv-reklam där du får några hundralappar om du lämnar in din gamla mobiltelefon till dem samtidigt som du tecknar ett uselt avtal med dem
![]() Sådant har flera mobiltelefonsäljare redan haft i många år, mobilinbyte och allt vad det har kallats.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kan du inte sälja dem till 3
|
|||