FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
VIP
|
Här kommer än en gång ett gäng domäner som jag vill sälja av..
Har tyvärr för många namn och för lite tid (och för få samarbetpartners). Vill hellre satsa fullt ut på dem projekt jag redan har, än att bara ha namn "parkerade". Tänkte därför göra mig av med följande, till väldigt förmånliga priser.. --------------- Elektronik etc. - Utmärkta generiska namn för utveckling. Efter erlagd betalning erhåller ni en kort businessplan på hur dem kan utvecklas och tjäna in vad dem kostar inom 1 år. *obs, gäller endast elektronik* --------------- Alla 5: 1300:- eller bud forstarkare.com forstarkare.se förstärkare.com förstärkare.se receiver.se Alla 4: 1000:- eller bud horlurar.com horlurar.se hörlurar.com hörlurar.se Båda för 800:- bildskärmar.se lcdskärm.se 900:- eMusik.se Följande 4: BUD digitalminnen.se compactflash.se multimediacard.se securedigital.se usbminne.se ---------- Korta ---------- 500:- z6.se (ny bmw modell?) 500:- b6.se (b6 vitamin) 500:- m7.se (ny bmw modell?) 900:- för både mä.com och mä.se ------------ Hotell & Resor Branscher som omsätter mycket och som folk redan är väldigt bekant med. ------------ 1500:- beijinghotell.se och .com (OS stad 2008) (1000:- parishotell.com)??? BUD londonhotell.se och .com 1000:- lyxweekend.se och .com ------------ Medicin etc. Tillväxtområde där Sverige ligger i framkant med bl a medicon valley (www.mva.org) or KI. ------------ 500:- anatomi.se 500:- mikrobiologi.se 600:- bioteknologi.se 750:- bioscience.se 500:- biotechnology.se 1200:- biokemi.se 1500:- biomedicin.se 700:- genterapi.se 500:- epidemiologi.se 500:- farmakologi.se 500:- farmakolog.se 700:- farmaci.se 750:- blodpropp.se 1200:- kloning.se (Sedoparkerad sajt, 1:a på MSN search) 1000:- rejsningsproblemer.com ("Potensproblem" på danska) 500:- impotens.org ----------- Bostad etc. En av de mest åtråvärda branscherna.. PPC och vinst per kund är väldigt hög. ----------- 1200:- eBostad.se 900:- iBostad.se BUD lägenheter.net 500:- wohnung.se ----------- Blandat.. ----------- BUD Raketer.se/.com 500:- eValuta.se BUD eInvestor.se 500:- 1an.net 850:- statsministern.com Kan även tänka mig att byta (kan betala emellan för bra namn), endast riktigt bra generiska .COM/.NET/.SE/.DE |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
VIP
|
har fått bud på en del domäner, men inget är helt avslutat ännu.
kan också meddela biomedicin.se ligger 1:a på MSN search nu, vilket lär generera en hel del trafik. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
OT: Hade du från början tänkt utveckla egna projekt på alla de där? Läs min signatur-text..
![]() Många av dina domäner är intressanta. Ska titta lite närmare på dem. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Compactflash varumärkesregistrerades/skyddades 1995 i Sverige. Klass 9.
Mvh /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
VIP
|
Följande namn är nu sålda:
forstarkare.com forstarkare.se förstärkare.com förstärkare.se horlurar.com horlurar.se hörlurar.com hörlurar.se blodpropp.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
VIP
|
kloning.se
och genterapi.se är nu också sålda! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ett tips. Skaffa en såndär hemsida och uppdatera där istället. Eller är det ok att använda WN som privat försäljningsställe? Isof vet jag flera som troligen har massa tjänster och erbjudanden de gärna uppdaterar status på dagligen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
istället för att få email/pm om domäner som inte finns kvar så uppdaterar jag dem nedan. de har en 30 minutersregel här på WN, annars hade jag kunnat gå in i ursprungsposten och ändra. vill du inte läsa tråden så slipper du B) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Ser detta som en lysande tråd som hör hemma på WN. Däremot ser jag ditt svar som nivå med Kalle, det är ungefär som att sitta och gnälla på TV4 när det finns 100 andra kanaler att titta på. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|