FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Funderar starkt på att köpa en bärbar dator men jag är osäker på om detta är prisvärt:
länk Det jag gillar bäst är 5h batteritid, 2.9kg bara och sen har det allt jag behöver i stort sett när vi pratar hdd, minne, cpu osv.. Vad tror ni, finns det billigare i ungefär samma kategori? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Köpte denna modell i julas. Den skönaste bärbara jag haft!!! Rekommenderas starkt!
Den är förhållandevis liten och smidig. Mycket tyst och framförallt känns den gedigen, den sitter ihop och är inte så sladdrig som många andra modeller. Har alla funktioner man behöver. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag köpte i julas Acer Travelmate 382Tci och måste medge att jag är supernöjd. Vikten på 1.9 kg passar mig perfekt. Så länge 12" skärm inte avskräcker rekommenderar jag den starkt!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag säljer Acer och brukar få de reaktioner ni ger. Har provat burken du nämner och den är kanon. Skall nog byta till en Acer Ferrari 3400 själv i vår, tycker de är tokläckra =)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Skulle rekommendera Znote 4200.
Härlig kvalite i burken.. Köpte den av PC-Direct (NEJ! Jag har inget samarbete med dem what so ever!) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Jag tycker att Dells erbjudande så komemr då och då lönar sig mest och datorerna är kanon.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Vad vet ni om PC-Direct Performance Computer PC-Group Nordic ApS som har sin butik på adress: http://www. pc - direct .se ?
Har hittat en dator jag vill ha där och de verkar ha rätt bra info på sidan och så men det känns ändå farligt att slänga ut 13K med VISA-kortet utan att ha hört något om företaget... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
har en Acer Ferrari 3200 och den är KANON!!! Enda som känns lite kasst är hårddisken. Lite för långsam så de kan sega lite ibland när datorn läser från swap osv. Hade dock köpt en powerbook om jag hade haft råd
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|