FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Snubblade nyligen in på en sida vars bolag uppenbart hade blivit blåst av företaget FS-Data. En del nöjer sig med att göra någon form av anmälan, andra vill defenetift slå tillbaka så hårt dom kan. Väldigt bra och intressant läsning. (tummen upp)
http://www.geonord.org/geonord/FS-DATA.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Det låg inte kvar länge...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Nått jag alltid funderat på är hur dom kan komma på att lägga ut massvis med pengar på reklam men inte på en ny sida? :P
Edit: Jaha.. dom hade visst en ny sida. Var ett tag sen jag kollade tror jag ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Hmm.. jag har en kund som ligger på FS-data. Har legat där sedan ett par tre - fyra år tillbaka i alla fall. Jag har aldrig upplevt några som helst problem med dom. Deras system waff kanske har sett likadant ut i ett par år, men det fungerar i alla fall problemfritt. Brukar skicka nyhetsbrev via deras system, ett mycket praktiskt och bra system som i alla fall inte jag har sett någon annanstans.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Fick för något år sedan en faktura på över 7000:- ifrån dem, har för mig jag har skrivit om detta tidigare här på forumet, har förträngt närmre detaljer
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Undra hur man kan överleva med all denna negativa kretik som FS-data trots allt har och samtidigt lägga ut stora summor på reklam i tidningar som InternetWorld, PC för alla, PC hemma, mm mm.
Jag har inte haft med fs data att göra, och kommer nog inte att ha med dom att göra i framtiden heller, för uppenbart är det något skumt med företaget (Ingen rök utan eld) Eller ?? Å andra sidan så överlever spray webhotell, trots deras pisamt dåliga support, vilket har lett till att mina sidor och ftp konton är oåtkommliga, bara för att mitt visa kort har förnyats, trots att jag har betalat för webplattsen ett helt år framåt. Dom vägrar att ge mig tillträde till webplattsen för att dom inte har mitt nya kort nummer. Är inte det ett bra kundbemötande?? :blink: Känner mig klagig i dag. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|