Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Fungerande sida säljes utan domännamn

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-02-26, 00:47 #1
Helix Helix är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Dec 2003
Helix Helix är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Dec 2003
Nu är allt från designen till kodningen klar och sidan klar för att användas på den engelska marknaden. Då jag inte har ett domännamn till salu, sätter jag detta i Off Topic, istället för under Domännamn.

Sidan bygger på två ryska sidors försäljning av mp3 låtar som är lagligt där, då lagen är annorlunda för ersättningar. Sidan bygger på en databas fråm en sida som ger 20% av alla köp för folk som registrerar sig genom att ha varit på din sida. Den andra databasen (från andra sidan) används som refrens och prisjämförelse, då det ibland kan vara billiagre där. Dessa mp3 sidor har funnit i nästan 2 år och är väletablerade bland engelska användare och även i europa. Har skrivits en del om det.

Vill ni se sidan "live" och få namn på mp3 sidorna, samt lite länkar till engelsk information, skicka då ett PM. Jag vill ha ca. 2500,- för jobbet jag lagt mer (egentligen lagt ner mer tid), och jag har bra förslag på .com adresser som kan vara intressanta för sidan och som är lediga. Kör man CronJobs så kan sidan sköta sig helt själv. Koden är i php och skriven med svenska variabler, så det är ganska lätt att följa den. Hör av er för länkar.
Helix är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:06.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017