FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fick ett kul mail av en Mr Harvey Kurt idag....som säger att jag är en av 2 lyckliga som vunnit ett lotteri och därmed får jag 1 miljon euro...fan va trevligt...hahaha
Verkar rätt spännande det mailet...verkar grymt seriöst gjort dock, men men, hahaha vad de kommer på saker. LOL /Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag var inne på en amerikansk hemsida nyligen och blev deras 10:e miljonte besökare och vann en resa!!!
![]() ![]() Vilka idioter det finns där ute ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Man skulle vad jag förstog betala in 5000 Euro för att få ut pengarna. Förstår mig inte på dessa försök till bedrägerier. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Själv fick ja upp en sida som bestod av en jättestor bild på ett fint motiv. Bilden var uppdelad i enormt många små rutor typ 3*3 pixlar. Om man klickade på rätt så vann man massor pengar.
Gissa vad? Jag lyckades klicka på rätt på första försöket (brorsan också på sin dator och polarn på sin). Otroligt vilken tur va!? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
haha jo, ofta man behöver betala för att man vunnit va *S* känns inte direkt som man skulle våga kasta iväg 5000 euro, oavsett vinst på nätet....
/Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Men iom att det finns så många sånna här saker, så måste ju några stackare gå på det ju.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
hmm jo...amerikaner kanske...haha
Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har lite ideer på hur vi fixa en massa kreditkortsnummer osv någon som är på?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
För varje dum affärsidé så finns det 10 dumma kunder :P
|