FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Startade om MSN messenger nu för första gången på någon vecka. Såg att man var tvungen att göra en uppdatering av det för att det ska fungera. När man gjorde den uppdateringen frågar den om man vill ha MSN som sin startsida, om man vill instalera msn toolbar och om man vill ha msn search som som standard sökmotor. Alla dessa alternativen var förkryssade som standard.
Det måste vara väldigt, väldigt, väldigt många som inte kryssat av detta, och som helt plötsligt upptäcker att man kan använda msn toolbar för att söka. När kom denna uppdateringen, måste vara miljontals personer som uppdaterat. Är det någon som märkt någon skillnad på MSN resultaten sen uppdateringen kom, eller den kom kanske idag, så man får se nu de närmsta dagarna hur det blir? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Dom där kryssen har funnits där i många månader nu. Jag har i alla fall inte märkt nån större skillnad i trafik från MSN.
Sen tror jag att många har sina datorer fullproppade med spyware, adware och annat skit så dom får sin start- och söksida ändrad hur som helst. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Där ser man, jag har inte sett det innan. Var väldigt länge sen jag uppdaterade mitt MSN. Jag förmodar att Microsoft ska bygga in deras toolbar i nästa operativsystem de ger ut, då lär ju antalet msn sökningar öka ganska snabbt. Vet nån hur det blir med kommande service-packs till XP t.ex. kommer det byggas in i nästa SP av XP, eller det kommer kanske inte ens fler.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Såg nyheten nu om IE7, antagligen blir det endel nya MSN search användare då =)
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|