FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Vore kul att veta i fall fler än jag är beroende av WN.
![]() Det första jag gör på morgonen (efter kaffet) är att kolla om det är några nya inlägg eller om jag har fått några svar på mina trådar. Efter detta kollar jag nattens ordrar på Lastbryggan, alltså har WN "prio1" Sen skall jag villigt erkänna att jag är nog här i alla fall 10-15 ggr till under dagen/kvällen. Vad har ni andra för vanor/ovanor vad det gäller WN? // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Varje gng man öppnar browsern och surfar en runda för att leta efter något så kommer man till WN förr eller senare, så en sisodär 20 ggr om dagen kanske? Tror dock det är något slags tvångsmässigt beteende jag har... min "besöks-loop" som går igång när man inte har något direkt att göra består av idg.se, aftonbladet.se, wn.se, tv.nu B)
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
haha!
beroende va? öhm.. kan nån tipsa mig ifall ni hittar nån AWA grupp? (Anonyma WN Användare) Jag är här ganska ofta (15-20ggr) om dagen jag med.. Jämfört med andra forum jag är med i som jag besöker kanske 1-2 ggr om dagen - maximalt |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Administratör
|
Internet är stort men ändå så litet, har väl 50 - 75 siter totalt som jag besöker i en månadscykel, exklusive de eventulla sökningar jag gör.
WN
![]() |
Svara |
|
|