FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag startade upp ett forum om fiddies, fiddy.se, för någon månad sen (fiddy = liten minicross som är gjord för "vuxna"), och jag lyckas inte hitta någon motorcykelrelaterad annonsör! Har kollat Double och Tradedoubler, men hittar inte något... ![]() Är det någon som vet vart man kan hitta en sådan? ![]() MVH Peter |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Öppna gula sidorna och ring till de som finns under den kategori du behöver hitta annonsör i...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Lättast är väl att slå på Gulasidorna och sen bara lyfta luren.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
bike.se
mcnytt.se ....är två av många Skicka mig ett pm så ska du få en mängd olika länkar som har med hojar att göra! Har kört hoj i 16 år så jag har rätt bra koll..... /Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack, fast det jag söker är just färdiga affiliate-program. Jag har en deal med en crossaffär som ska börja annonsera om ett par veckor (som betalar med väldigt bra rabbatt på grejer), men jag vill kombinera med en motorcykelrelaterad pay-per-click-banner eller liknande.. Ingen som vet någon sådan på rak arm? :huh:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Adtrade.net har en partner som säljer minibikes(små motorcyklar). Kolla med dem!
//Joel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack som fan rent ut sagt! Låter ju hur lovande som helst! Det ska kollas upp!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
okey..... Får väl erkänna att jag läste din fråga lite väl snabbt och svarade i all hast......
Men bra att du fick hjälp från annat håll :-) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Guest
|
Annars kan du ju köra med Adwords? Får man fråga vad dit forum heter?
mvh Niklas.k |
||
![]() |
Svara |
|
|