FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Någon som tror att detta har någon SEO betydelse?
om länken ser ut så här top100.com/Call-Of-Duty--104--0 istället för top100.com/Call-Of-Duty-104-0 vill ha den första varianten men om det har en betydelse så ändrar jag. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fick hjälp av FredrikMH tack!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
länkarna blev istället
100.com/EverQuest 100.com/EverQuest-50 för sida 2. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
va?
är jag ensam om att inte fatta nåt i det här läget? är ju inte ens samma exempel från 1 till 2 där... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
jag fattar heller inget men klockan är iofs rätt mycket
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Länkarna blev här är några exempel xtremetop100.com/Ragnarok-Online xtremetop100.com/Ragnarok-Online-50 xtremetop100.com/Dark-Age-of-Camelot xtremetop100.com/Dark-Age-of-Camelot-50 xtremetop100.com/Star-Wars-Galaxies xtremetop100.com/Star-Wars-Galaxies-50 xtremetop100.com/Ultima-Online xtremetop100.com/Ultima-Online-50 xtremetop100.com/World-of-Warcraft xtremetop100.com/World-of-Warcraft-50 Länkarna utan -50 på slutet är betyder att den visar dem första 50 resultaten på speltoplistan i den categorin, men när det är -50 på slutet så visar den nästa 50 resultat på toplistan typ sida 2. Vet inte om det är bästa sätt för SEO men har inga fler ideér längre. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Google gillar väll bättre om han/hon (är google manlig eller kvinnlig?) "vet" (eller egentligen tror, det går ju att fixa med mod_rewrite) att sidan är statisk? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hade du haft alla 100 länkarna på samma sida hade jag nog rekomenderat att ha:
/spelets-namn.htm Fast nu när du har du har 2 sidor så måste det vara bättre med /spelets-namn och nästa /spelets-namn/50 Det måste vara bättre än att ha -50 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|