FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej igen
Någon som känner till ett filhotell? om den ligger i sverige eller världen spelar inte så stor roll men det är viktigt att det går hyfsat snabbt behöver 50mb just nu men det kommer öka till ca 100-150mb |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Vad är problemet med ett vanligt webbhotell? Förklara vad det är du vill kunna göra så är det enklare att svara. En viktig detalj är hur mycket trafik du kommer generera.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
hallå
har mött gränserna för vad mitt webbhotell tillåter. så det är därför jag kollar om det fins några ställen som specialliserar sig på att hosta filer. har redan rätt stora utgifter och vill gärna minimera dem. de mindre filmerna som är under 20mb kan jag lägga på en kompis ISP konto. men de filmerna som är 50mb+ blir lite svårare. jag vill gärna ha alla online sammtidigt. problemet är inte trafiken för det är inte så populära grejer tänker på storleken och att det inte får gå för långsamt att ladda ner |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Citat:
Jag rekomenderar vilket annat bra webbhotell som helst. Det finns många trådar om webbhotell här på WN. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
jag har redan ett webhotell bytte väldigt nyligen med hjälp av de råd jag fick från det här forumet. förstog nog inte själv problemet som filmerna kunde skapa gjorde ett misstag när jag valde hotell så nu föröker jag göra det bästa av situationen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vad är problemet med nuvarande webbhotell? Går det för segt eller tillåter de inte filmerna?
Den största kostnaden för ett webbhotell är personalen, därefter kommer trafikkostnaden. De flesta har en begränsning på runt 5 GB/månad.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tänkte vara på denna tråd, då jag hade ett par exempel. Ville se först var du låg (vilket hotell) och insåg efter att ha tittat på din profil (letade efter sidan) att du har www.google.se som sida. Kom igen! Är det så svårt att vara ärlig och skriva sin sida i profilen? Tycker det är dåligt!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ok. Vad har Loopia mot dina filmer då? Ser att minsta kontot är 100 MB, så du får väl in några filmer på det.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|