FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Fick en inbjudan till konferansen i Göteborg på måndag/tisdag nästa vecka, är det någon som vet om det är "nåt att ha"?
Tänkte åka ner på tisdag, vore kul om någon annan WN'are var på plats så man kunde växla några ord. http://www.internetmarketingconference.com/ // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Det verkar faktiskt väldigt intressant. Men priset avskräckte mig. Har tyvärr inte råd att gå. Men om du går Mats får du gärna redovisa om de har några bra tips
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Såg det där och var lite sugen att gå men har inte tid just då, iomed att det blir några dagar som går bort inkl resdagar.
Men utbudet kanske kan vara bra inspiration för WN-träffen? =) Mats, du får väl skriva en utvärdering här på WN så vi vet hur det var ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Återkommer med rapport på onsdag om jag hinner åka dit.
// Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det skulle vara intressant att gå om inte det var så dyrt.. vem har råd att betala 3500kr för en dags biljett??
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Har em ganska tajt dag på tisdag så jag nöjer mig med att bara vara med på följande:
10:00 - 10:20 Morning Refreshment Break - Start of Session 6 10:20 - 10:30 Gold Sponsor Presentation from Incordia AB 10:30 - 11:00 Marketing Resource Management The systems involved in Marketing Resource Management promises to transform marketing from a business cost into revenue generating. In any case the marketing profession today is more sales focused than ever. The tools for Internet and e-mail marketing are getting more and more powerful as well as the systems for protection of consumer integrity. In this session Ola Gravenfors will share some of his experiences in how Scandinavian companies succeed in this transformation. Presented by Ola Gravenfors, Netoptions AB 11:00 - 11:30 How to secure your position in Search Engines Webanalys was the pioneer in Sweden in Search Engine Marketing(=SEM). The founder and CEO Carl-Henrik Borg will tell you how Webanalys works with SEM as well as tell you about the reporting tools that are used today. Presented by Carl-Henrik Borg, Webanalys AB 11:30 - 12:00 Beyond Pay-Per-Click Presented by Henrik Höglund, Espotting Inc. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej Webmasters,
vill erbjuda fler den möjligheten som Mats har fått. Härmed erbjuds medlemmar i Webmaster Network att deltaga på 1 session gratis under http://www.internetmarketingconference.com. Maila namn, eventuellt företag och vilken session ni vill gå på (sessionsnummer står i gula fält på agendan sidan 1) till mig på [email protected] alternativt ring mig på telefon 0708-541506 (det går bra att lämna meddelande på voicemail också). Tack till Fulton Yancy på Websidestory som kom med idén! Med vänlig hälsning, Lennart Arrangör IMC Göteborg 2004 http://www.internetmarketingconference.com |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Administratör
|
Många väldigt intressanta föreläsare, jag skulle vilja gå på allt.
Vi tackar Lennart Svanberg för hans erbjudande! Thomas
![]() |
Svara |
|
|