FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
*pust* Har sysslat med bokföringen en stor del av kvällen... Går runt helt i skallen nu ju.. :huh:
Hur är det med Fakturor, in/utbetalningar, transaktioner mm.. Skall dessa märkas upp med verifikationsnummer och sättas i pärm, eller räcker det att man sätter in journalerna i pärmen? Eller kanske både och? Hur "bevisar" man en transaktion (ändrade konto på en utbetalning från bank till visa) utan underlag mer än just journalen? Specifika verifikat skall sparas i ordningsföljd, men vad säger lagen angående journalerna? Vad är viktigast att spara, samt hålla ordning på? ![]() Hmm.. Får väl återställa senaste backupen och börja om imorgonkväll... <_< |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Vet inte varför du besvärade dig med att PM:a mig, JZ... Men vill du ge igen för en viss föregående tråd så är väl nivån ganska låg? Dessutom kostar revisorn en del pengar, vilket jag inte har lust att betala "i onödan"..Speciellt inte när jag kan få den hjälp jag behöver ändå..
Om jag sköter redovisningen själv beror det säkert på att jag både vill och behärskar (nåja?) det. Ibland kör man fast, precis som man kan göra i sitt jobb.. Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|