FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Såg en tråd här om en som testat Google Cash, jag undrar vad det är. Jag har sett böcker om det och så, att man ska kunna tjäna en massa pengar... bara man köper boken. Det jag har läst har ju såklart vait lockande texter, samtidigt säger ju den inre, sanna rösten att det bara är lurendrejeri.. Men det hade varit skojj att få reda på lite mer om det, man börjar ju bli nyfiken. Någon som vet något om hur idén med Google Cash fungerar?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Google Cash är om jag förstått det rätt helt enkelt en bok om Google Adsense.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
En kvalificerad gissning är att det är en bok som går ut på att beskriva hur du lägger upp en hemsida där du säljer boken "Google Cash" och sedan gör reklam för den via Adsense.
Precis som all annan kedjebrevs/MLM-skit. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Google Cash handlar om direktannonsering av affiliateprogram via Adwords.
Om du är nyfiken så läs gärna men jag tycker den endast ger något om man vill lära sig lite mer under skalet på Adwords. Att köra affiliate annonsering är som att spela på lotto och om du känner att du har råd att spendera någa tusenlappar så är det helt ok. Väldigt bra system om du vill ha snabb trafik. Problem är dock att få riktad trafik i tillräckligt stor mängd. För den Svenska marknaden är det i stort sätt omöjligt och man tvingar sig till mer generella termer som då kostar skjortan. Läs mer på detta forum om Adwords: http://www.webmasterworld.com/forum81/ /Andla |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Oops såg i reglerna att det inte var tillåtet att lägga ut länkar. Ber om ursäkt för det.
Kan tyvärr inte redigera detta längre. /Andla |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|