FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tror inte någon missat nyheten om att Carlsberg lägger ner produktionen av Pommac, med undantag för den dubbelt så dyra magnumbuteljen vid högtider. Jag har tagit initiativ till att få Carlsberg att inse sitt misstag, och ordnat en namninsamling.
Nu hoppas jag att fler följer samma spår och tar sig 10 sekunder till att skriva på namninsamlingen. adressen är www.raddapommac.se Edit Helena: Fixade länken. Man behöver inte göra en massa mellanslag - det räcker utmärkt att bara utelämna http:// |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
kan man få lite info om varför dom lägger ner den?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Gubben har faktiskt rätt... jag gillar Pommac och vill givetvis att den ska finnas kvar, men jag kan inte ens komma ihåg när jag köpte den sist. Tillgång och efterfrågan... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ja faktiskt.. vad är poängen? Om pommac inte drar in några dineros till carlsberg så lär inte ett par tusen namn göra så stor skillnad tyvärr.
Ni borde ha något i stil med att man förbihåller sig att köpa pommac istället för andra drycker när man skriver på i en månad eller så. Trist att dom lägger ner det.. gamla goda minnen utav pommac.. :-). Men som sagt, inte ofta man köper det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Intressant att scrolla igenom namlistan, en stor del av de som skriver på är under 18.
Hur ofta köper de pommac? Jag ser det som tidigare talare, tillgång och efterfrågan. Företagande handlar om att tjäna pengar, inte att konservera traditioner. Börja istället att propagera för must året runt, annars kommer även denna försvinna och dyka upp endast under storhelger. Ett klassiskt test: vilken läskedryck är den första du tänker på? (Nu blir det lite svårt med denna tråd) Jag tror vi alla vet vilket det vanligaste svaret är, och inte är det pommac... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Vi får se hur det går, läs Aftonbladet imorgon iaf!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
http://www.sr.se/kristianstad/nyhete...artikel=491221 |
||
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Men ack så god den är... trocadera slår pommac med hästlängder! Tydligen säljs trocadera i enorma mängder i norra sverige, men inte övriga.. ganska intressant ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |