FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
VIP
|
Har ett gäng stadsdomäner kvar som ska säljas. Helst i paket, ska dem splittas
så hade jag tänkt mig priserna nedan. Vill ni ha hela paketet med alla stadsdomänerna får ni det för endast 1200:- Stadsdomäner kan vara utmärkta som portaler, för b2b (business 2 business) eller för andra typer av sajter relaterade till respektive stad. Genom att ha 10 olika städer kan man få lite skala på det och dra nytta av detta då man marknadsför, utvecklar osv. Alla städerna har många OVT sökningar och bör kunna utvecklas till något trevligt om man har tid, något som jag tyvärr inte har för tillfället! Bara genom att stoppa in Tradedoublerannonser bör dessa domäner vara återbetalade inom 1 år. Stadsdomäner: köpenhamn.biz 250:- Linköping.biz 200:- Örebro.biz 200:- Jönköping.biz 200:- Växjö.biz 200:- Lidingö.biz 200:- Nyköping.biz 150:- Södertälje.biz 150:- Norrköping.biz 150:- Gävle.biz 150:- Ett gäng andra domäner, flera med hög OVT ranking. .BIZ är starkt på frammarch, inte minst i Tyskland, och det lär bli en populär gTLD för området BIZ även i Sverige. Blandade .BIZ domäner: Affärer.biz 200:- Bostäder.biz 200:- Bröst.biz 100:- Europäische.biz 100:- Fastighetsmäklare.biz 300:- För.biz 100:- Hästar.biz 100:- Karriär.biz 100:- Kändisar.biz 100:- Kök.biz 200:- Lägenhet.biz 200:- Lägenheter.biz 200:- Nöje.biz 100:- Män.biz 100:- Skicka PM eller lägg bud direkt här. Jag skriver såld i tråden då någon/några domäner blivit sålda! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|