FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej hej!
Jag söker någon att sammarbeta lite med. Du ska kunna: - En hel del om motorcyklar (?) - Serviceinriktad - PHP (helst) - HTML (krav) - Layout (gärna) - Ansvarstagande (väldigt viktigt) - Ha hyggliga referenser. Plus om du - Kan J2ME, SE. - Redan har en del egna kunder - Tycker att programmering är det roligaste som finns Det som du kan ha nytta av är en drös kunder som jag inte hinner ge den service som de vill ha, ett komplett www-hotel med egna burkar, väldigt väldigt väldigt väldigt mycket kod. Dessutom finns det en hel del värdefulla ideer i företaget som det en dag ska bli något av. Du ska köra eget bolag och vi fakturerar varann, jag söker alltså ingen att anställa utan någon eller några (någon till att börja med) att arbeta i symbios med. Känner du dig sugen så kasta iväg ett mail till [email protected] och berätta om dej själv. Vad du kan och vad du gjort samt vad du har för mål och ambitioner (behandlas konfidentiellt). /Fredde |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Hmm, låter iofs roligt men jag har inget eget företag. Har iofs funderat på att skaffa en F-skattsedel.
Jag kan PHP, HTML, SQL, Java, CSS och en massa andra balla 3 bkstvs kombo, jag gillar att programmera och att koda html/css till snygga sidor, problemet är att jag sällan har tid att göra nåt vettigt på fritiden. Nåja, har du inte hittat nån så kan du hojta om det krisar sig så kanske vi kan lösa det ändå. /Mats |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hejsan!
Försätt gärna att mail, jag letar fortfarande. Du måste kunda PHP och jag föredrar om du bor i stockholm. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|