FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Guest
|
När jag ska logga in på ett affiliate program som jag är med i så går det inte att logga in..
Sidan uppdateras bara en gång och inloggningsfältet blir tomt. Vet någon vad detta beror på? MVH Niklas |
||
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kanske blockerar du cookies på något sätt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Guest
|
ja jag funderade också på det.
skickade ett mail till dem men har inte fått något svar ännu. vet nån hur man ser om mina cookies blir blockerade? MVH Niklas |
||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
som du marknadsför på dina sidor kan jag förstå det. Inga vidare seriösa affiliateprogram enligt min mening. Ang din ringsignalsida , så läste jag något om folk som inte fått betalt så håll ögon öppna ... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Under IE: Verktyg -> Internetalternativ -> leta själv. kommer inte ihåg riktigt hur det var. Firefox: Tools -> Options -> Privacy -> Cookies -> "Allow sites to set cookie" ska vara ikryssad. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
Om du har inloggningsproblem på någon av dom affiliateprogrammen som du marknadsför på dina sidor kan jag förstå det. Inga vidare seriösa affiliateprogram enligt min mening. Ang din ringsignalsida , så läste jag något om folk som inte fått betalt så håll ögon öppna ... [/quote] Förstår inte hur du kan sitta och säga så där när du använder precis samma affiliate program själv på dina sidor? Du tipsar även andra folk om programmet trots att du säger så där? Såg också att du håller på med MLM program som enligt min mening är lite väl skumt. Jag har fått utbetalningar 5 gånger från dem och från dem andra affiliate nätverken också. Det Känns som om du inte vet så mkt om affiliate programmen jag använder som du säger? Tittade på det du sa om cookies, men hittade ingen sån kryss ruta.. Får leta vidare =P MVH Niklas |
||
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Förstår inte hur du kan sitta och säga så där när du använder precis samma affiliate program själv på dina sidor? Du tipsar även andra folk om programmet trots att du säger så där? Såg också att du håller på med MLM program som enligt min mening är lite väl skumt. Jag har fått utbetalningar 5 gånger från dem och från dem andra affiliate nätverken också. Det Känns som om du inte vet så mkt om affiliate programmen jag använder som du säger? Tittade på det du sa om cookies, men hittade ingen sån kryss ruta.. Får leta vidare =P MVH Niklas [/quote] Vilken webbläsare + version? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Guest
|
[/QUOTE]
Vilken webbläsare + version? Jag har IE 5.0 MVH Niklas |
||