FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
HEJ!
Tänkte erbjuda chefen på mitt helgjobben en ny sida (Den dom har nu är typen Internet 1995 med en stor palmbakgrund och sidräknare modell större mitt på sidan). Är glad om jag får någonting överhuvud taget men om han skulle gilla den, hur mkt kan man begära? Länk: www.rille.net/robin.htm EDIT: Tänkte inte på att detta kanske stred mot någon regel så om någon administratör vill ta bort denna länk eller göra evetnuella ändringar så böjer jag mitt huvud. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Skämt och sido, till saken ... Det beror ju helt klart på hur intresserad han/hon är av att exponera sig på internet, synd är att det inte är han/hon som frågat dig, utan tvärt om. En sak är dock säker, sidan är jättebra! Om du tar några bilder nästa helg du jobbar och lägger in dem på ett smart sätt så det blir lite stämning på sidan, blir det en bland de bättre resturangsiter jag sett. Bra jobbat, flash men inte för flashigt! Thomas Detta är en dold feedback postning och borde postats där jag vet, men sidan var bra så vad gör man inte.
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har varigt på möte på Robin´s restaurang. Din chef är skön!!!!
Men lite bakotsträvare!. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Sidan är kanon och enormt inbjudande. Lite bilder på krogen så är biffen klar. Är polack själv och skulle jag bott i Stockholm så skulle din sida ha lockat mig dit.
Svårt att säga någonting om priset. Lite är väl också vad du vill ha, beroende på den tid du lagt ner på sidan. Skulle någon gjort denna sida till mig utan att jag hade beställt den och den såg så bra ut jämfört med den gamla, skulle jag inte tveka till att betala mellan 2000-4000,- kanske. Skulle bra kontrollpanel för uppdateringar också finnas där, så tycker jag att den var värt det. Om han skulle beställt den skulle du ju ha kunnat ta mer tror jag. Men det är svårt att värdera något någon annan har gjort. Vad tycker du själv? Hur mycket tid har du lagt ner. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
det skulle bli jäkligt snyggt om det va en stor logga över sidan. men jag tycker sidan är grymt snygg!
tyvärr kan jag inte svara på frågan men va tvungen att skriva ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Den gammla va inte mycket att hurra för, och den du gjort ser riktigt bra ut och stilen passar
utmärkt. Du borde nog kunna få minst 2000:- iaf. Ett tips, snacka med honom innan du visar den och fråga om han är intresserad av en ny site och påpeka att den gammla är helt ute, det hoppas jag han förstår och är medveten om själv. Säg att det kommer inte kosta mer än ca 2-3k för honom men att det ger hans restaurang ett klart proffsigare ansikte mot besökarna/potentiella kunderna på nätet. Tycker han det låter ok så visa sidan efter några dagar och säg att du vill ha närmare 2k istället för 3k så blir han positivt överraskad också. Att sen en proffsig webbyrå kanske tar ca 3-4 gånger mer betalt borde göra honom ännu gladare ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
är det något adminsystem till den så man lätt kan lägga in nya händelser så är det värt en hel del.
Som sagt, förhandlingsläget för dig hade ju varit bättre om chefen efterfrågat tjänsten men om han nappar på att byta så borde du få ett par tusen. (även om han har rätt bra förhandlingsläge om han vill pressa priset, tex om du har visat upp den och han säger att han max betalar 500 spänn, vad ska du göra? Du har ju inte så mycket annat du kan göra med sidan. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|