Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

farsa.nu

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-10-13, 14:19 #1
jagge jagge är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Apr 2004
jagge jagge är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Apr 2004
Hej,
funderar på att sälja mitt skötebarn som fått lite för lite tid på slutet.
Har helt enkelt inte tid att sköta den längre. Den är välkänd och figurerar ofta i både tv och tidningar.
Har pagerank 5 hos Google.

Sidan är väldigt omtyckt av många och kravet för försäljningen är att sidan drivs vidare med snarlik inriktning. Det finns stora chanser att få mycket återkommande trafik då den är såpass känd. Dilemmat idag är att det händer för lite på sidan i form av nya artiklar för att få folk att stanna. Min tid räcker inte längre och då jag drivit den i snart 3 år så har även gnistan slocknat något om jag ska vara helt ärlig.
Sidan har någonstans mellan 7000 och 9000 unika varje månad där jag uppskattar att cirka 6000 av dem är sådana som bara stannar en månad. Det baserar jag på antalet nya pappor som kommer till utan att trafiken egentligen ökar. Väldigt många BB, MVC, BVC och tidningar tipsar om sajten till blivande pappor och pappor i allmänhet.

Det är blivande pappor som går in och lusläser sajten men sen finns där inte så mycket kvar att göra.
Så är det rätt person som kan avsätta lite tid så att besökare stannar på sidan så får man snabbt ganska bra trafik. Har reklamavtal som drar in lite pengar. Finns mer att göra.

Har fortfarande inte riktigt bestämt mig då sidan ligger mig varmt om hjärtat men är det rätt pris och framför allt rätt köpare så kan det bli affär.

Intresserade kan skicka ett pm.
Endast seriösa göre sig besvär.
jagge är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:59.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017