FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag behöver någon som programmerar en spinoff-site som låter besökare skicka e-vykort med bilder från min sajt Sockerdricka.nu.
Det är jätteenkelt. Man väljer först en bild, sedan en layout (bör implementeras med style sheets) och sedan lägger man till sin text och klickar på skicka. En länk hamnar i mottagarens inkorg och man hämtar kortet på sajten. Det ska vara en enkel sajt för det är bilderna som är i fokus, det finns många fantastiska dylika på modersajten. Vad jag vill ha är en layout som fungerar i IE, Mozilla, Opera (som ser bra ut) och den lilla PHP-programmering som behövs för att en besökare ska kunna bläddra bland de senaste bilderna (och även i bildkategorier), skicka vykort och ta emot dem. Allt detta kommer ur MySQL-databasen och bilderna är tillgängliga på servern som JPEGs. Du får en specifikation på databastabellerna du ska använda. Några frågor, så ställ dem i den här tråden så att jag kan svara på dem. I annat fall offerter till [email protected]. Inga timpriser utan ett pris för hela jobbet tack. /David |
|||
![]() |
![]() |
|
|