FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag undrar om någon kan rekommendera leverantörer av betaltjänster via telefon eller SMS (som exempelvis Viatel) i andra europeiska länder. Jag antar att det inte är ett svenskt fenomen, utan att det finns betalningstjänster för summor mellan 10 och 200 kr via telefon/SMS i de flesta europeiska länder?
Tack på förhand. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Viatel har telefonbetalningar i andra länder, ring och kolla läget med dem om de täcker de länder du vill ha. Bl a vi erbjuder SMS-betalningar i 11 europeiska länder.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Betalnummer verkar inte fungera lika enkelt i övriga länder i norden.
Vad kör ni som använder er av Viatel i resten av norden? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon känner väl till en bra lösning för att ta betalt av medlemmar i norden utanför Sverige?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har samma problem. Jag vill ha ett betal system annat från CC. Jag hade tänkt sms/telefonbetalning i nästan alla europeiska länder samt USA och australien. Är det möljlig? Jag har tittat lite på www.cellsynt.com ... fast dom har inte det landet som väger tyngst för mig än. Lite idéer?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Thomas