FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag har surfat sen klockan 01.00 och 02.00 hitta jag en sida som väckte en ide på hur jag ska komma
vidare med mitt eget bolag. HELT otroligt att man kommer på de bästa ideerna då man är som tröttast och oftast på natten. Nu har jag inte kunnat somna pga detta, detta är andra gången på en halvtimme jag är inne på WN igen. Fan så skönt att få dessa ideer :lol: vore ännu skönre med lite sömn...... fler som får sina ideer på nätterna? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
sjukt bra ide
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Nätterna är överlägsna vad gäller kreativitet B)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Japp, kommer endast igång på nätterna.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag både kommer på och glömmer av på natten :unsure:
Flickvännen har dock tvingat på mig en kalender i fickformat nu vilket var himla smidigt faktsikt, har även 100 tal papper runt arbetsplatsen då jag glömmer av det jag inte antecknar... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Sure... Jobbar kanske 70-80% av min tid runt kl 23-04 och resten av jobbet gör jag på dagtid när man måste ringa och beställa produkter och liknande...
mvh Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Jo, mellan 22.00 - 23.00 vaknar hjärnan till liv på riktigt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Precis innan jag ska somna och när jag väl bestämmer mig för att gå upp och skriva ner mina tankar somnar jag oftast och vaknar dagen efter med en känsla av att "det där som jag tänkte på igår kväll men för allt i världen inte kan minnas idag var en riktigt bra idé".
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Prova att äta sömntabletter, så den där kvarten när dom börjar verka innan man sommnat, då jävlar händer det grejer i skallen. Man struntar i att lägga sig o sova, utan tar ett papper o penna istället. Vaknade en gång och såg i min almanacka att jag hade skrivit ner 10 sidor om hur jag skulle bygga upp en organiserad brottslighet, inkl alla bitar som hästhuvuden, strider om teritorium, praktiskt uppbyggnad-funktion, och att hyra samtliga gudfader filmerna..
Just den idén använde vi aldrig, men halva vårt företag är byggt på sömntabletter.. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|