FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Tjenare!
Har en del material (Inte så mkt, kanske 50-100 ord) som behöver översättas till Norska, Danska, Tyska, Franska och kanske nåt mer språk från Svenka alt Engelska. Vill inte använda babelfish precis så jag söker en översättningsbyrå som kan ta hand om detta, någon som har bra erfarenheter och kan tipsa mig? Hittade en hel drös på Sunet, ska kontakta några och se vilka priser som gäller. katalogen.sunet.se/kat/business/corporations/languages_and_treatment_of_language/translation_service Mvh Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Har inte hört om någon av de där firmorna som översätter från ett språk till ett annat. Man kan ju annars först fråga i detta forum om det finns någon språkkunnig, så kanske man kan få hjälp av den personen?
Jag är norsk men kan inte skriva speciellt bra, gillar inte att prata norska heller då det låter rätt konstigt med svensk brytning och blandning med svenska och norska ord. :P Men fråga på forumet. Finns väl ett hjälp/tjänster forum här? ![]() Borde ju finnas nån som kan Tyska/Franska eftersom man kan välja det i skolan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tjena!
Jag kan Engelska/Norska/Danska/Polska, och kan översätta från/till dessa språk finfint! Kontakta mig via PM om det är något pågång! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Tjenare!
Nu är det snart dags med översättningen. Det är en pokersite som med en del text, hur mkt vet jag inte än men kanske 10-15 sidor iaf. Översättningen ligger 1-2 veckor fram. Ersättning sker per översatt språk och hur mkt kan vi bestämma när jag vet exakt hur mkt text det blir. Svenska, Engelska: Jag själv Danska, Norska (kanske polska) : KM98 Tyska: ? Italienska: ? Franska: ? Spanska: ? Holändska: ? Dessa är de viktigaste språken men även Ryska, Grekiska, Turkiska, Portugisiska är även intressant kanske nåt mer. Skicka ett PM. Står det redan ett namn på ett språk ovan så behöver ni INTE skicka PM om det språket. Mvh Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Hmm... varför kan jag inte editera mitt förra medd. ??
Ryska: lesoft02 (kanske även Tyska) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Okej. I slutet av nästa vecka kommer jag ha alla underlag klara för översttning. Vet fortfarande inte riktigt hur mycket det blir, det kan även variera mellan olika språk. Men jag behöver fortfarande översättare i språken:
Tyska: ? Italienska: ? Franska: ? Spanska: ? Holländska: ? Om ni inte kan själva kanske ni vet någon annan som är flerspråkig. Hör av er Mvh Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Om du inte låter en auktoriserad översättare sköta det hela, så de till att en "inföding" på respektive språk översätter. Det blir inte bra språk på respektive språk annars.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|