FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Read Only
|
Är det bara jag som inte har tålamod eller brukar Webbkonsulterna vara sega på att fixa sitt konto till än om man betalar in i förskott? :P har nämligen väntat i snart 3 dagar
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ring och hör efter. Det har precis varit helg.
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag har väntat på mitt usb-minne och papper från dem i nu mer än 10 dagar, 7 arbetsdagar men ännu inte fått något....
EDIT: Jag har kontakta dem men enligt de skicka de allt 4 Juni, men jag har ändå inte fått något.... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Read Only
|
Aha okej, hur lång tid tog det innan du fick ditt konto hos dom då?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har köpt webbadresser genom dem några gånger. Betalat i förskott.
Varje gång har jag fått ringa och efterlysa mina webbadresser. Tar alltid flera dagar efter att dom fått pengarna bokförda till sitt konto samt telefonsamtal innan något händer. Slöa? Dålig organisation? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Kanske liter växtvärk kombinerat med sommartider?
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
jag har köpt minst 30 adresser av WK, och har aldrig haft problem, jag ringde engång efter att inte ha fått mina domäner, men felet låg på min sida då. Också otroligt trevlig support.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har också köpt ett par domäner via WK och det har funkat prima.
Men jag har även fått faktura på domäner jag inte äger och domäner jag äger men som inte är reggade via dom :/ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Kidcactus, med tanke på upplösningen av den företagsform som IIS (.se) körde med, så tycker jag nog att det är förståerligt att det blev lite kladd, själv hade jag problem med loopia fakturor i samma sväng. domäner som jag hade hos binero.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|