FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Säljer nu streetcarwallpapers.com till en driven människa som är intresserad av motorsidan eller är intresserad av cms som driver sidan.
url: streetcarwallpapers.com UB: I snitt 33 om dagen Sidvisningar: I snitt 180 om dagen Inkomster: Obefintliga PR: 3 Bilder: 33 592st i fyra olika storlekar, med andra ord 8398 unika foton. Samtliga bilder är hämtade från olika tillverkare med press rättigheter och sidan är godkänd av samtliga tillverkare. Övrigt Sidan säljs då jag inte har tillräckligt med kunskap inom SEO för att kunna vidareutveckla sidan. Jag säljer även sidan pga att jag inte längre är i behov av wallpaper motorn. Själva koden kan även användas till att utveckla wallpaper sidor inom andra områden, smidigt och lätt. Bilderna laddas enkelt upp genom att först ladda upp en visnings bild för galleriet och sedan ladda upp en zippad mapp. Koden packar sedan upp mappen och gör om bilden till de olika storlekarna. Sidan är kodad av välmeriterade programmerare från Indien via RAC där de har mkt goda meriter. Flytt hjälp av sidan ingår i priset. Kostnader för domänflytt står köparen för. Pris Sidan säljs för rättvist bud, riktpris ca 10 000 - säljs utan F-skatt |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|