FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan,
Jag undrar vad ni har för erfarenheter av affiliatenätverket Webtraffic.se som publishers - sidan har väldigt stora samarbetspartners. Verkar som att dom i huvudsak har annonser som ger betalt per CPM (per 1000 sidvisningar)? Någon som använt sig av dessa och kan berätta lite? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
De är ett seriöst företag som har en seriös ägare (Schibsted). Dock släpper de inte inte vilka sajter som helst i sitt nätverk. Deras sajtlista håller en imponerande hög kvalitet.
Har dock inte erfarenhet av dem som publisher. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja säkert är de inte oseriösa. Vad jag fått höra kan de lova väldigt bra beläggning, men också ett lågt CPM, beroende på hur nischad man är förstås. Volymen krävs också.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
dom är väldigt sega på o svara på mail. har skickat 2st o fortfarande efter 20 dagar så har jag inte fått något svar!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har fått svar dagen efter. Som någon sa verkar det vara ganska lågt CPM. Är ännu inte säker på om jag skall starta ett samarbete med dem.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kör inte de mest siter som Aftonbladet och andra riktig stora för att bearbeta kunder som redan har handlat en gång?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|