FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har blivit kontaktat av ett företag som heter Linkstar som vill annonsera med textlänkar för klienters räkning på en av mina webbplatser. Jag undrar om det är någon här som har erfarenhet av företaget och om det är något man ska försöka sig på? De har inte erbjudit något konkret utan vill att jag ska återkomma med mitt kostnadsförslag. Som sagt, någon som erfarenheter av detta företag?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Kontakten var på engelska och företaget finns på http://www.linkstar.co.uk/. Jag hittade dock själv ett blogginlägg som diskutera bl a Linkstar där de som har skrivit har såväl bra som dåliga erfarenheter av Linkstar...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Om du inte tar för stor risk är det väl bara att testa dem ett tag .....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Även jag har blivit kontaktad utav dessa. Hoppade du på tåget pimpmaster.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag fick ett förslag av dem och gav dem sen ett motförslag och sen hörde jag inget från dem...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Det är spam och lurendrejeri.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för det, då slösar jag ingen mer tid på dessa.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Ztream, har du någon information om att de verkligen är ett rent spam och lurendrejeri-företag? Jag har också blivit kontaktad av dem, men inte tackat ja då det känns för bra betalt ifrån deras sida för en sida som inte har många besökare!
Detta får mig att att ana misstankar om att de inte har rent mjöl i påsen! Mvh Peder |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Tja, jag har räknat ut det. Det är ganska uppenbart
![]() |
|||