FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har någon beställt något från http://www.monae.se??
Det är så att jag läste lite i efterhand efter att jag hade beställt och betalat pengarna i förskott till företaget så upptäcker jag att dem är skojare och säljer importerade datorer med klistermärken och renoverade datorer... Dem svarar ALDRIG på tel har försökt med båda numren utan kommer bara till röstbrevlådan... Dem svarar sällan på mejl. Innan köp svarar dem fint och trevligt men efter man betalat och ska ångra sig så tar det flera dagar tills man får ett svar ibland aldrig... Hur ska man göra om man vill få pengarna tillbaka och dem svarar inte? Dem har stoppat med att skicka iväg datorn fick jag som senaste mejl och det tog mina bankuppgifter på nytt trots att dem har mina bankuppgifter redan nu har det gått två dagar och jag ser varken pengarna eller ett svar från dem... KÖP ALDRIG FRÅN DEM! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Polisanmäl?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Hur fick du kontakt med de och hur kommer det sig att du köpte från de?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Nu den senaste tiden så har detta varit uppmärksammat.
Och man tycker att folk borde lärt sig efter KameraExperten & Playzone härvorna... BETALA ALDRIG NÅGOT I FÖRSKOTT |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Verkar inte vara bedrägeri av vad jag har läst på det googles sökresultat, kanske lite moraliskt fel att inte nämna klarare vad de levererar (klisterlappar för å,ä,ö).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag undrar, går det inte att köpa från etablerade aktörer?
Jag har köpt en del saker från InWarehouse... och det är en synnerligen smärtfri, ärlig och rakryggad hantering. Nåja. Det finns folk för allt och det skapar arbetstillfällen och det är väl bra... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Köpte en bärbar hp från Mona Electronics genom Tradera. Stort misstag, fick hem en dator som inte hade skyddsfilm eller något, o när jag skulle starta upp den så var det inte ens ett äkta windows installerat på den.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Komplett köpte tydligen inWarehouse 2007. Det var intressant, det visste jag inte.
Jag minns att jag i början av 90-talet handlade av inWarehouse, men det är klart, det är ju snart 20 år sedan... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|