FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nu kommer jag säkert göra bort mig rejält genom att ställa en basal fråga men vart köper man "torkdukar"? Såna där fuktiga dukar som man kan använda för att göra rent skärmen och tangentbordet. Har letat ett tag nu och det närmaste jag kommit är tvättservetter för bebisar. Det behöver egentligen inte vara massa starka rengöringsmedel även om det vore lite skönt att desinficera tangentbordet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
edit: fel
wiseguy hittade det rätta svaret. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Webhallen - Hårdvara » Bildskärmar » Tillbehör
Kjell & C/o - Kontors-/skolmateriel / Rengöring Clas Ohlson - Hem > Hus, Hem och Trädgård > Städ- & Klädvård > Städutrustning (Eller så söker du på " Rengöring " i valfri Webshop och ser vad dom har. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hehe. Jag körde lite mer oldschool och gick till affären och letade. Tydligen ett misstag. Nu vet jag i alla fall vad det heter
![]() Tack! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja Quills rengöringsdukar är kanon.
Handlar det mesta hos dem, ofta får man en trevlig present också, har fått köksmixer, kaffekokare, el-grillpanna, cd-radio m.m. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Ska du köpa knaaaasmånga är papyrus.com billiga. Men då pratar vi halvpall.
Bebisservetter funkar lika bra faktiskt, de innehåller visserligen inte sprit om du vill ha det... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Ingen av de prylar som följt med när jag köpt har inte hållt mer än en vecka, om de ens fungerade vid leverans. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|