FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej Vänner!
Alltså Google Chrome, den snabbaste webbläsaren jag har någonsin använt, massa fina funktioner och är hyfsad anpassningsbar så man kan göra vad man vill med länkar o strukturer o sånt, ni som har provat vet säkert. Frågan är då, kan jag verkligen lita på den? Jag menar med tanke på deras skumma avtal, och att allt jag skriver just nu kanske sparas någonstans, och allt jag kommer någonsin skicka kommer att sparas mm. Har de ändrat i avtalet & villkoren? Ska jag skita i den och återgå till IE eller Firefox? Är Google blåsta egentligen? eller va fan tänkte de på när de skrev avtalet! VAD ANVÄNDER DU? Önskar er en underbar dag! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Banned
|
Google ändrade ju avtalet för Chrome?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag använder Chrome
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag använder chrome, lätt att bygga hemsidor till med, Aldrig massa felplaceringar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kör också Chrome, väldigt trevlig upplevelse
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag väntar tills 2.0 är stabil
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Administratör
|
Använder nog 75% / 25% Chrome respektive Firefox. Chrome för snabbheten och smidigheten med flikarna, Firefox för Firebug och av vana.
Kör dev-channeln på Chrome och den verkar stabil i sig, om det mot förmodan var vad du menade. Däremot så är det mig veterligen rätt mycket kvar innan de planerar att släppa den. Men det börjar se lovande ut med extensions nu på senaste tiden. Avtalet ändrades väl till och med innan första "stabila" versionen släpptes.
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
På vilket sätt är Chrome anpassningsbar? För mig känns den lika stelbent som Safari. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Kör själv Chrome. Verkligen älskar webbläsaren och skulle verkligen sakna den om den försvann.
Gillar hanteringen av flikar, adressfältet (t.ex. har du besökt youtube.com och använt sökfunktionen, så räcker det nästa gång att du skriver y, sedan tabb, och skriver in det du vill söka efter så söker den via youtube) och att varje flik är en process i sig så att man slipper att hela webbläsaren dyker ifall någon flik hänger sig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||