FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Den 25 maj anordnar Dataföreningens Stockholmskrets webbutvecklingskonferensen SWDC 2009 som samlar några av världens främsta webbutvecklare för att dela erfarenheter och diskutera webbens framtid.
Läs mer här.
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Låter intressant, fast även för mig så avskräcker priset på 2900:- för endast en dag. 1900:- känns som ett betydligt rimligare pris. Synd att man vill sko sig på detta sättet med ett så pass högt pris.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag tycker de verkar rätt tråkiga allihopa, men det är ett intryck helt baserat på okunskap, så det är givetvis inte sant!
De är säkert jättetrevliga och det är klart att det kostar en slant att få hit folk från andra sidan Atlanten. Priset är 2.320:- plus moms, vilket då blir det utannonserade priset på 2.900:-. Om det är värt det kan jag inte svara på men det får man väl hoppas i alla fall! Om inte annat så skapar det arbetstillfällen och bara det är en vinst i tider som dessa. Den första tjejen på hemsidan ska prata om användarvänlighet och det är ett ämne som intresserar mig. På hennes sida finns en liten länk, men den filmen är på hela 90 minuter!! http://www.youtube.com/watch?v=LW4MwvgW_ww&fmt=18 Jag har givetvis inte tittat på hela just här och nu, men det kan vara värt att ta sig den tiden om man är intresserad av användarvänlighet och gränssnitt. Sen kan i alla fall jag tycka att det är lite tröttsamt med alla som ska tävla i att vara mest nåbar och mest "inne" med både twitter, facebook... och alla andra mer eller mindre etablerade nätverk. Uppenbarligen måste det ju fylla en funktion och vara givande för dessa personer och det ska man inte förakta så den glädjen vill jag inte ta ifrån dom! :-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
priset var för högt för min smak
synd, det hade säkert varit mycket roligt att lyssna |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Var så höga priser? Vad får man ut för dessa pengar?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|