FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har precis upptäckt det ultimata tidsfördrivet Travian... skapade ett konto på speed-servern häromdagen, och tänkte höra om det är någon annan här från forumet som är aktiv?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ja började köra det för någon vecka sen=) lite segt i början men börjar komma igång:P
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Du kör inte på speed-servern? Den startade igår... så då ligger man inte så mycket efter.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag brukade spela men la av efter att jag blivit attackerad i princip hur många gånger som helst om dagen, jag hade aldrig någon chans att bygga upp en armé.
Jag söker istället ett liknande spel där man inte behöver slåss mot folk, jag spelar helst för mig själv utan att behöva bli attackerad av en massa idioter. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Travian är ett roligt spel så länge man tar det som ett sätt att fördriva tiden med, men jag har i 2 omgångar kört Travian och det slutar med att man försöker vara inne på Travian så ofta man kan för att göra saker.
Jag och en kompis byggde up ett stort projekt som letade efter bra positioner att ta över mm. Tyvärr gick det så långt att jag ägnade någon timme på jobbet åt det och då kände jag det var dags att sluta. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
haha samma här, började lätt men grymt beroendeframkallande spel.. slukade på tok för mycket tid när man började bli lite insatt...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har också spelat, med betoning på "har". Tog alldeles för mycket tid efter ett tag.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Nykomling
|
Jag lirade http://www.erepublik.com/ under betan då man fick chans att vara med "från början"
Galet kul tills jag tog mina ihoptjänade slantar och växlade in till polsk valuta och flyttade till polen. Levde lyx och startade företag, var under betan tyvärr näst intill omöjligt att skaffa bra anställda i polen så jag KK'ade och blev så fattig att jag slutade lira, end of story. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har både spelat och spelar travian och erepublik.com.
Travian spelade jag redan innan det fanns på svenska men la ner det nu då det tar för mycket tid. Erepublik.com så var jag med från starten och äger nu 5 företag har även drivit ett företag åt staten i 10 månader. Sitter även i regeringen och tycker det är ett roligt spel om man gillar att interagera med andra människor. Säg till om nån vill ha en invite så fixar jag de. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Spelade det mycket för ett år sedan, glad att jag slutade, det blev som en drog
![]() |
|||