FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Har varit aktiv på internet i över 15 år.
I början tyckte jag att WM passade perfekt för mig. Nu har jag insett att här styr bara diktatorer utan moral. Trådar raderas ofta utan att en kommentar lämnas i PM lådan, utan diskussion, väldigt topptstyrt. Det passar mig inte alls. Lycka till. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Lycka till.
Egenreklam brukar hamna i papperskorgen, det borde du ha lärt dig nu. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Administratör
|
Med forummjukvaran som körs nu finns det ingen vettig möjlighet att lämna en kommentar. Det är lite därför vi siktar på att byta rätt snart. Det skall köras en testkonvertering till och om den funkar som det skall så kommer mjukvaran inom kort att bytas ut till vBulletin 3.8.
Vi hoppas att det kommer ge mer struktur och vi kommer göra allt för att styra upp vissa delar av forumet. Därför tycker jag att du kan stanna ett litet tag till. Ge det en vecka eller två.
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Bra kommentar Alex.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
maybe ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
oavsett kommentars funktion eller ej. så anser jag att moderatorer ska inte behöva motivera var raderad tråd när det handlar om solklara regelbrott.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|