FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Har precis lanserat en ny mat- och vinsida som ger personliga rekommendationer på vilka maträtter och viner man bör testa. Så nu är det en del buggtest och tillbyggnad och hade varit trevligt att få feedback från er på wn både vad det gäller funktioner och designen. Så utvecklar vi vidare i så snabb takt vi bara kan...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Det är helt korrekt=)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Tyckte den såg helt okej ut med ett +.
Lite svårnavigerad dock, skulle vilja ha en meny längst upp eller någon annanstans där man lätt kan trycka sig vidare till mat och viner. Sen såg den väldigt fin och ren ut inne hos vinerna/maten "rakningsidan" eller vad man ska kalla den. "Most populära vinerna!" Lycka till |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Aha, okej. Men om du blir medlem kommer det komma till en meny och du får en massa funktioner.
Hur menar du mer precis med svårnavigerad? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Mja, jag kanske inte vill regga mig utan jag vill bara kolla in något vin, så vill jag isf kunna ha en länk snabbt där jag kan se "Viner" tex.
Istället för att gå via boxen där nedan. Sökfunktionen kanske gör sitt jobb för att hitta speciferat vin men om jag vill bläddra lite bara. Men det är bara mina tankar ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Aha, okej. Det ska jag ta tillvara på=)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
The requested URL /static/sv/userterms.php was not found on this server.
The requested URL /static/sv/privacy.php was not found on this server. Lite svårt att bli medlem när man inte kan läsa dom och vet vad man går med på ;-) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
ska laddas upp asap=/
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Sedan längst ner..
Få hjälp FAQ Support Både support och FAQ leder ju till samma fil ? till vilken nytta? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|