FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
![]() Säljer en 1 år gammal HP TX2020eo. Det är en så kallad "tablet-pc", dvs. en laptop med vridbar skärm. Skärmen är tryckkänslig och kan användas med fingrar eller penna(medföljer, inbyggd). CD/DVD-brännare. Windows Vista Home (original). Inbyggd minneskortläsare. Trådlöst nätverk. TV-ut. 3 USB-portar. Bluetooth. IR-port. Dockningsbar. Inbyggda stereo-högtalare. Fjärrkontroll för mediauppspelning. Både fjärrkontroll och penna för tablet-pc är inbyggda i datorn och tas ut vid behov (båda trådlösa). En liten defekt/problem. Windows hittar i nuläget inte webbkameran eller fingeravtrycksläsaren. Antingen jäklas Windows Vista (installerar om innan leverans) eller så har någon sladd mellan skärmen och moderkortet hoppat ur. Säljer den därför relativt billigt. Nypris var runt 10 000kr våren 2008. I övrigt inga problem, helt repfri och välskött. Specifikationer: Processor: 2GHz AMD Turion 64 X2 TL-60 (dubbelkärning) Grafik: GeForce Go 6150 527mb Minne: 2GB DDR2 Hårddisk: 160GB SATA Skärm: 12" tryckkänslig Vikt: 1,92 kg Pris: 4000kr Utförliga specifikationer finns här: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=266861 Kan mötas i Stockholm eller Dalarna, eller skickas mot förskottsbetalning. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Har webbkameran & fingeravtrycksläsaren fungerat tidigare? Eller uppstod problemet efter en ominstallation?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
De har fungerat problemfritt tidigare. Problemet uppstod antagligen när jag tog isär datorn och blåste ur allt damm. Troligen missade jag någon sladd då, båda sitter i skärmen och vad jag minns ligger på samma kabel så känns det väldigt troligt. Men har tid att skruva isär allt igen och kolla.
Intresserad? Först till kvarn, har en del andra intressenter från blocket-annons. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tyvärr inte längre, då jag misstänker att garantin rök den dag du skruvade isär den.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Produktgarantin gällde 1 år och har således gått ut.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
bjuder 3000kr och möte i sthlm.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Var det inte intressant eller?
Är lite i akut behov av en dator, så skulle vara utmärkt om vi kunde ta det nu i början av veckan - isåfall? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||