FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det klagas hela tiden på de olika webbhotellens saker ex dns, kontrollpaneler, uptid osv.
men ingen gör ngt åt saken själv? Wn skall ju vara full av kompetenta programmerare m.m. så att slänga upp en server med en perfekt egen utvecklat kontrollpanel bör ju inte vara några problem, sen sätter ni upp en dnsserver och går ihop med ett flertal andra som kan köra kluster på sina på sina servrar alt vpsér. vilket kommer leda till att ni har en grymt bra fungerande dnstjänst och svergies i särklass absolut bästa kontrollpanel som ni säkerligen sedan kan sälja till de andra webbhotellen med sen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Hade jag haft ledig tid så hade jag gärna hjälpt till med det ![]() föresten.. Din rubrik är inte speciellt relevant. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Har man obegränsat med tid eller resurser så är ingenting något problem....
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Är det inte just friheten/valmöjligheten/personligheten hos de olika kontrollpanelerna som tilltalar olika personer. Jag tror inte det går att göra en perfekt kontrollpanel, människor är olika och har olika förutsättningar/inställningar till hur det ska/bör vara. Dessutom är ingen serverpark den andre lik. Det skiljer i val av programvaror/lösningar precis som med allt annat.
Varför vill folk köra manuellt växlad bil när det finns automat? För att man det är mycket svårare att få kärringstopp med automatlåda.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Allt är relativt. Utom ljusets hastighet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|