FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Var i Bangkok och köpte en Olåst Iphone 6g 3g för 26 000 bath vet ej exakt hur mycket detta är i Svenska men går lätt att kolla på forex. Visste ej att man kunde detta vart lite snopen och inga problem alls. Den har Svenska menyer och fungerar suveränt men prepaid simkard överallt.
Fler som är lika lyckliga som mig? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Om du hade orkat kolla själv hur mycket 26.000 baht är så hade du sett att det är ungefär vad dom kostar i Sverige också. Om du är ok med att låsa upp den själv kan du köpa en för några hundralappar billigare i närmste Telia-butik.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kul för dig, men apple har inte en 6gb modell, en riktig iphone finns i 8 och 16 gb. källa: http://www.apple.com/iphone/specs.html
Vet fler som har gått på att det är en iphone och vart jätteglada tills man jämfört med en riktig. finns mycket fejkprodukter... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
ursäkta jag menar 8g när jag nu tittar på boxen. Ha Ha jag tror jag var lite bakis. Men snacka om att brudarna glor när jag drar mina lurviga på dansgolvet och Iphonen lyser i neonet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Men jisses, var bor du? iPhonen har ju varit ute i Sverige hur länge som helst, du måste ju bo i mörkaste norrland (mörkare än där jag bor till och med) om de aldrig sett en iPhone.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Aer ocksa i Bangkok just nu och funderar pa att inhandla en iPhone 16 GB, men 30 000 B kaenns lite for mycket, typ 7,5k.
Aer det lont? bara for att fa den upplast. Har taenkt fixa abonemang hemma i Sverige sen, med bra avtal for surfing. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Låsa upp den kan du ju göra själv?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
6850 kostar den väl i Sverige om man köper importerad på nätet?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
5995 kr för 8Gb iPhone 3G från telia med kontaktkort.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|