FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Nu letar jag efter en lättviktare (Win) på kanske 12.1" eller 13.3". Känner att 10" kan vara lite för litet. Helst inte mer än 1,5kg.
Vad har ni för tips? Har stirrat på olika sidor alldeles för länge nu .... För tillfället tittar jag på HP 2530p, men tycker den är en aning dyr ... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Tack. Sett denna Dell dock och kvalitén är inte det bästa tycker jag. Servrar beställer jag gärna från Dell, men inte Inspiron bärbara ....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
Jag står själv mellan Samsung x360(15000) och HP dv 3550 (9000).
Har kikat lite på någon vaio och thinkpad x men de kostar över 20tKr |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Nu har jag tänkt efter lite. Min förra bärbar använde jag ganska lite, endast på resor, så man kanske ändå bör skaffa sig någon 10". HP 2140 ser ju trevlig ut
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Du säger att du tror 10" är för litet. Men jag vill ändå rekommendera Asus Eee PC starkt. Liten och smidig, lätt att uppgradera. Perfekt om du behöver ha den med dig ofta. Skriver detta inlägg på en Eee just nu..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
DELLs nya Latitute är ju hur trevliga som helst, robusta. Om du har råd att beställa en DELL server så har du väl råd att beställa en bra laptop? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
kw_wasabi; jag börjar faktiskt tänka över detta och då jag verkligen vill ha något portabelt för framförallt resor, så börjar 10" alternativet ser mer och mer intressant ut. Speciellt HP 2140 ....
studiox; så sant. Dock har Dells Latitude haft lite problem, som man läst om. Speciellt har skärmen inte varit så bra på de lätta 14". Tyvärr har jag alltid varit lite missnöjd med Dell och haft hittills HP's business bärbara. Men även om min budget räcker till, så vill jag inte spendera mer än jag måste på en dator som skall mestadels användas på resor. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|