FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Säljer av ett project jag inte hinner med jusst nu !
url : bloggtrafik punkt net Domänen ligger på namecheap och pushas gratis till nya ägaren. Daglig trafik = ingen aning Tillbakalänkar :30 000 PR4 Inkomster : ej kanaliserat så utgå ifrån 0kr Antal bloggar i topplistan ca 3-400 Detta är en sida som egentligen sköter sig själv ingen tid om du inte vill utveckla vidare . Den har ett forum som är inaktivt aldrig blivi något av det. PGA alla tillbakalänkar och PR4 säljer jag inte under 10 000 spänn så startbudet är där :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Säger detta endast en gång! personer som inte är intresserade om sajten behöver ej göra sig besvär att skriva i tråden,håll era tankar för er själva. :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ytterligare frågor besvaras via PM Är privat person vill ha degen i näven inget krångel |
|||
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
bud på 4000 mottaget, men som sagt säljer inte under 10k behöver inte komma med bud under det . tack ändå !
|
|||
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
4100
|
|||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
tack för ditt bud , bara jag förstår verkligen inte skriver jag så otydligt att det inte framgår att de inte är nån mening o buda under 10 000 ?
|
|||
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ja vill inte vara gnällig och sådär dryg, men du talar mot dig själv?
Först hinner du inte med sidan, sen sköter den sig helt själv? Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
jag sa precis är du inte intresserad av att köpa sidan behöver du inte vara med och diskutera!nej jag hinner inte vidare utveckla sidan därför säljer jag bort den.
har du fler funderingar kan du väl sitta och skrapa ner dem på ett papper eller snacka med dina vänner om det. jag vill inte höra skiten. Förtydligar några saker : Vill du skriva i denna tråd? varsågod om du är intresserad av att köpa siten. Har du frågor angående siten? Javisst PM mig frågorna så svarar jag så länge de är relevanta. Vill du bjuda på sidan? Ja gör det om ditt bud är minimum 10 000 :- |
|||
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
bud på 10 000 mottaget säljs 00.00 inatt om inga fler kommer in .
Lås tråden efter 00.00 tack. over and out |
|||
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
så lås tråden såld för 10k bara.. . tack !
|
|||
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej! Grattis till försäljningen!
Vet att man inte ska skriva i någon annans tråd men kan inte låta bli. Alltid kul att se en snygg sida! Mvh Andersson/Exagon |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|