Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Hjälp med avancerad Spindel/crawler

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-02-17, 21:42 #1
MrLuma MrLuma är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Feb 2009
MrLuma MrLuma är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Feb 2009
Wehega AB är en inredningscommunity som i dagarna kommer att slå upp portarna. I samband med detta kommer vi att påbörja nästa steg i utvecklingsfasen och behöver därför ta in kompetens (dig?)

Vi behöver bland annat hjälp med att bygga en spindel som söker av sidor efter produktinformation, kategoriserar informationen kring de produkter som hittas, samt sedan på vår sida visar produkterna med tillhörande information och länk tillbaka till sidan den togs från.

Vi ska alltså bygga en spindel likt exempelvis prisjakt.se eller mobeljakt.se, men med vissa modifikationer.

Har du erfarenhet med att utveckla detta är du intressant för oss!

Arbete kan börja pågående och ersättning ges beroende på avtal (seriös ersättning mot seriöst arbete).

Vi letar alltid efter programmerare som är utöver det vanliga, här är dock attityd och driv det vi ser mest på. Så oavsett om du har kunskap om att bygga ovanstående eller ej, tveka ej med att kontakta oss om du känner att du kan bidra med något till vår sajt. Känner vi att du har rätt go, ser vi gärna att du växer med företaget och det finns all möjlighet i världen att avancera snabbt för de som visar framfötterna och rätt inställning.

Hör av dig till
Erik Wennhall
[email protected]

Wehega AB
MrLuma är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:04.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017