FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det är så här att det har brunnit i vårat hus och min dator blev förstörd i branden, nu är det så att mitt försäkringsbolag har gett ok att handla en ny för samma summa så länge det är en exakt samma typ, datorn jag köpte var en fujitsu Siemens Amilo Xi2428 av webhallen.com men dom ar den inte, jag har letat i flera timmar för att hitt en likvärdig dator, men hittar ingen, det är då jag får vända mig till er och hjälpa mig att hitta en av samma typ:
information om datorn jag hade hittar ni här: http://www.pricerunner.se/pi/27-1157385/Ba...duktinformation Jag är tacksam för all hjälp! // Fredrik Jönsson |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Går de med på att köpa en i amilo serien fast senare eller måste dne vara exakt likvärdig?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
sean spelar det ingen roll vilket märke men samma innehåll |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Prisjakt
Du kommer aldrig hitta en exakt likadan och det låter konstigt att dom begär det men här är ett antal som är liknande iaf. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Banned
|
Du har rätt att be o få pengarna och sen lägga till för att köpa något bättre...
Så var det iaf när jag kontaktade folksam i ett liknande ärende... Beror nog mycket på vem du pratar med. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|