Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Webbprogrammerare sökes

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-02-28, 21:59 #1
PerKar PerKar är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Sep 2008
PerKar PerKar är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Sep 2008
Jag söker en duktig webbprogrammerare som kan hjälpa mig att slutföra utvecklandet av en enkel boknings- och betalningsfunktion för en charterseglingsverksamhet.

Bakgrunden till att behovet av denna applikation uppstått är att det ibland varit för kort tid mellan bokning och segling för att betalningen ska kunna komma fram innan seglingens genomförande. I princip genomförs alla seglingar mot förskottsbetalning. För att kunden ska känna tillit till att betalningen verkligen avser överenskommen segling har betalningsfunktionen kopplats till en accept av en offert.

Det som redan finns är en färdigutvecklad databas samt ett webbgränssnitt till denna som är utvecklad i syfte att utgöra en bas för applikationen. Databasen är utvecklad i MySQL och php så du måste ha tillräckligt goda kunskaper inom dessa områden för att kunna förstå upplägget och eventuellt göra mindre korrigeringar.

Hör av dig om du tror att det är något för dig. Skicka ett mejl till [email protected].

PerKar
PerKar är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:22.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017