FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Försöker få kontakt med Serverconnect. Har suttit nu sen klockan 09.00. Har testat både deras telefonsupport samt e-post men inget svar. Det är väldigt bråttom. Kanske någon som har numret till Peter som ägaren verkar heta? //Jens |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Provat:
http://www.hitta.se/ViewDetailsWhite.aspx?...d&Vkid=73103896 Vet inte om dom funkar eller inte, men lär vara privata nummer dock. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
På tal om att kontakta Serverconnect, för mig går det INTE. Har mailat de två ggr, men dom stänger bara mitt ärende utan att svara...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Testade ringa det mobilnumret. Dock så var det inget svar där heller... fler idéer?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() Eller får du väl försöka leta vidare själv, prova ringa hans mor som står som ägare på företaget? Både det enskilda och AB:et Google, eniro, hitta.se, övriga register, whois Bara tiden och din fantasi som sätter stopp för hitta olika nummer eller så. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Skicka nallebud?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Är det en enmansföretag? Han kanske är sjuk...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
På fakturan står det bland annat "innehar F-skatt". När jag kollar på allabolag får jag: F-Skatt: Aldrig registrerats läs mer Känns väldigt märkligt. Om han nu hade varit sjuk så förväntar jag mig verkligen att han har en ersättare. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Så får man iallafall hoppas att det är. Om du köper någon tjänst av ett enmansföretag så kan du inte vara säker på att det finns en ersättare. Han kan ju bli påkörd eller vad som helst och inte hinna skaffa fram en ersättare. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|