Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Privatlektioner sökes Dot.net WEB

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-01-24, 15:18 #1
semark semark är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Dec 2005
semark semark är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Dec 2005
Hej söker extraknäckare som kan dot.net för web
Microsoft definitivt miljön pga helt gäng anledningar framförallt kommersiella.

Min bakgrund
Jag har hållt på med en del internet projekt tidigare men varit begränsad av inte kunna koda upp en ens en hyfsad dummy förutom i html. Men vill nå en nivå där jag kan det. Ingen ambitioner att bli fullfjädrad. Det får andra/du sköta.
Jag orkar inte eller har tid att gå hela kurser. Har ganska klart för mig vad jag vill lära mig så jag kan tillhandahålla scenarion jag vill kunna. Min html är väl bra/hyfsad. Kodat något så jag är nog inte så svårstartad. Petar i VB. Håller mig helst där tillsvidare.
Lektionerna är mao till mig som privatperson Vi kör online, så geografiskt är inte heller avgörande
Bor själv i stockholm

Söker
Söker som sagt nån som kan hjälpa mig komma igång och lära mig Dot.net för web applikationer. Helst VB trots att det kanske inte är din favorit. Microsoft miljö definitivt. Använder Visual Web developer 2008
Jag i dialog med dig sätter upp cases, du kodar det hela och får mig att förstå vad du gjort.

Jag har en del idéer för framtiden. Funkar vi ihop får du klart vara med om du vill. Ajax har funktionalitet jag kommer vara intresserad av.

Tid
Till en början är det definitivt extraknäck jag erbjuder. Om du är ung spelar ingen roll men du bör ha lite koll, du bör kunna svara mig vad som är realistiskt/praktiskt/skalbart (någon koll vore bra). Lär du dig snabbt går väl det bra med. Jag har ingen direkt deadline

Några timmar i varje fall i veckan, kanske mer - eftermiddagar kvällar natt är jag personligen aktiv.
Kan bli mer men det kan jag omöjligen estimera idag.

Betalning
Ingen provsion eller nåt utan cash enligt ö.k.

Hör gärna av dig
/Mark
semark är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:48.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017